Ofte stilte spørsmål

  • Ja, du velger selv hva du fyller din stand med. Her kan du blande både kvinne-, herre- og barneklær, samt interiør og utstyr.

  • Ja, du kan fylle på med varer etter hvert som varene dine blir solgt i leieperioden. Da legger du enkelt til varene på nett, og tar turen innom butikken for påfylling.

  • Dette følger med når du booker stand på Hylla:

    ·         Gratis utlån av kleshengere og tekstilpistol for å feste prislapper.

    ·         Ubegrenset print av prislapper.

    ·         Daglig rydding av stand.

    ·         Varer som havner i gjenglemt-kurven blir oppbevart i 1. mnd.

    Dette må du gjøre selv:

    ·         Før du ankommer butikken for å gjøre i stand din stand, må du registrere varene du skal selge inne i portalen din på nett. Her legger du inn plaggene og merker de tydelig med farge og størrelse.

    ·         Dagen bookingen din starter, setter du selv opp din stand i butikken.

    ·         Sørg for at alle varene dine er godt merket. Fest prislapper med tekstilpistol for å sikre at de ikke faller av. Dette gjelder alle varer, inkludert interiør og barneutstyr. Sko eller todelte sett merkes individuelt i tilfelle de blir adskilt.

    ·         Alt salg skjer på eget ansvar. Vi har hittegodsavdeling hvor vi oppbevarer gjenglemte varer i opptil 30 dager. Husk å registrer varen din som savnet dersom du savner noe, da det kan dukke opp ved en senere anledning.

  • Ja, du kan selge større ting som barnevogner, bilstoler, stellebord eller andre møbler. Ta kontakt med butikken for å booke standplass for enkeltvarer.

  • Tyveri kan skje. Dersom du mangler ting på din stand, anbefaler vi deg å ta en tur rundt i butikken for å se om plaggene dine kan ha blitt lagt på en annen stand. Dersom du ikke finner varen din, kan du registre varen som «Mistet» i vår hittegodsavdeling. Meld fra til personalet og fyll ut skjema.

    Samtidig ønsker vi å informere om at Egna ikke kan holdes ansvarlig for stjålne, tapte eller ødelagte varer. Vi er heller ikke erstatningspliktige ved brann- eller vannskader i butikken. Ved uhell, brann, vannskade eller tyveri ved innbrudd, kan det være at din egen innboforsikring dekker tapet, men dette er noe du må undersøke nærmere med ditt eget forsikringsselskap. Vi oppfordrer alle våre selgere til å sørge for tilstrekkelig forsikringsdekning for sine varer.

  • Utbetalingen skjer til den konto som du har registrert inn på din Hylla-konto. To ganger i måneden utbetaler vi din fortjeneste til din bankkonto.

    • Salg fra 1. – 15. blir avregnet siste dag i samme måned 

    • Salg fra 16. – 31. blir avregnet den 15. i påfølgende måned

    Er utbetalingsdagen ikke en bankdag, blir betalingen gjennomført første påfølgende bankdag.

    Kjøp som er belastet konto frem til utbetalingsdag, trekkes automatisk av summen som utbetales. Dette for å unngå at du som standleier skal være skyldig noe til forretningen.

  • Hylla er for privatkunder som ønsker å selge brukte klær, utstyr og interiør. Bedrifter som ønsker å selge hos Egna, er velkomne til å ta kontakt med oss på firmapost@egna.no for mer informasjon.

  • Her finner du våre kjøpsvilkår: https://www.egna.no/vilkar

    Du kan også kontakte oss på firmapost@egna.no